26. 11. 1922: Howard Carter a Lord Carnarvon se stali prvními lidmi, kteří vstoupili do hrobky faraona Tutanchamona po jejím uzavření před více než 3000 lety.    
PODMÍNKY PRO POSKYTOVÁNÍ PLACENÉHO OBSAHU SPOLEČNOSTÍ RF HOBBY S.R.O.

I. Úvodní ustanovení

1. Tento dokument upravuje podmínky, za kterých společnost RF HOBBY spol. s .r.o., zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka 75215 C, IČ 26155672, se sídlem Praha – Michle, Bohdalecká 1420/6, PSČ 101 00 (dále jen Poskytovatel), poskytuje obsah (dále jen Digitální obsah) pro počítače, tablety, smartphony a jiná podobná koncová zařízení (dále jen Koncová zařízení) zpřístupňovaný prostřednictvím internetových stránek provozovaných Poskytovatelem (dále jen Internetové stránky), pokud v konkrétním případě zvláštní podmínky vztahující se k příslušnému Digitálnímu obsahu nebo službě (dále jen Podmínky služby) nestanoví jinak. Pokud není v těchto Obchodních podmínkách výslovně stanoveno jinak, rozumí se Digitálním obsahem také služby, které s ním souvisejí.

2. Tyto obchodní podmínky (dále jen Podmínky) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé při koupi Digitálního obsahu na základě licenční nebo jiné obdobné smlouvy (dále jen Smlouva) uzavřené mezi Poskytovatelem a uživatelem příslušného Koncového zařízení (dále jen Uživatel) prostřednictvím příslušného rozhraní umístěného na Internetové stránce provozované Poskytovatelem (dále jen Rozhraní).

3. Pro nákup Digitálního obsahu je nezbytné provést registraci v souladu s Podmínkami pro užívání služby informační společnosti vydanými Poskytovatelem.

II. Uzavření Smlouvy

1. Veškerá prezentace Digitálního obsahu na Internetových stránkách provozovaných Poskytovatelem a v Rozhraní má informativní povahu a Poskytovatel není povinen uzavřít příslušnou Smlouvu ohledně tohoto Digitálního obsahu. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

2. Rozhraní obsahuje informace o Digitálním obsahu a jeho ceně včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány v Rozhraní. Tímto ustanovením není omezena možnost Poskytovatele změnit cenu Digitálního obsahu s účinností od zobrazení nové ceny v Rozhraní. Pro konkrétní Smlouvu je závazná ta cena, která byla v Rozhraní zobrazena při jejím uzavření.

3. Pro objednání Digitálního obsahu vyplní Uživatel objednávkový formulář (dále jen Objednávka) v Rozhraní. Objednávka obsahuje zejména informace o objednávaném Digitálním obsahu a o způsobu úhrady ceny za Digitální obsah. Smlouva je uzavřena odesláním objednávky Uživatelem a následným potvrzením přijetí objednávky ze strany Poskytovatele na e-mail Uživatele.

4. Před zasláním objednávky Poskytovateli může Uživatel zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Údaje uvedené v objednávce jsou Poskytovatelem považovány za správné.

5. Náklady vzniklé Uživateli na komunikaci při uzavírání Smlouvy hradí Uživatel. Tyto náklady se neliší od základní sazby placenou Uživatelem poskytovateli příslušné komunikační služby.

6. Cenu Digitálního obsahu může Uživatel Poskytovateli uhradit následujícími způsoby:
a) prostřednictvím platebního systému společnosti GoPay s.r.o.
b) prostřednictvím platební SMS zprávy.

7. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě Smlouvy Uživateli daňový doklad - fakturu a zašle ho v elektronické podobě na e-mailovou adresu Uživatele.

8. Digitální obsah bude Uživateli zpřístupněn a/nebo služba spojená s digitálním obsahem bude Uživateli poskytnuta bezprostředně po připsání celé ceny uhrazené Uživatelem na účet Poskytovatele.

III. Odstoupení od Smlouvy

1. Uživatel výslovně souhlasí s tím, že Digitální obsah bude takto zpřístupněn a/nebo služba spojená s digitálním obsahem bude Uživateli poskytnuta před uplynutím lhůty pro odstoupení Uživatele od Smlouvy v souladu s ustanovením § 1820 odst. 1 občanského zákoníku.

2. Uživatel bere na vědomí, že
a) podle ustanovení § 1837 písm. a) občanského zákoníku nemůže Uživatel odstoupit od Smlouvy o poskytování služby spojené s Digitálním obsahem, pokud služba byla poskytnuta s předchozím výslovným souhlasem Uživatele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy,
b) podle ustanovení § 1837 písm. l) občanského zákoníku nemůže Uživatel odstoupit od Smlouvy o dodání Digitálního obsahu, pokud Digitální obsah nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem Uživatele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.

3. Pokud se nejedná o případ uvedený v odst. 2 tohoto článku nebo o jiný případ, kdy nelze podle právních předpisů od Smlouvy odstoupit, má Uživatel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy, a to do čtrnácti (14) dnů od dodání Digitálního obsahu nebo poskytnutí služby spojené s Digitálním obsahem. Odstoupení od Smlouvy musí být v takovém případě odesláno Poskytovateli ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od Smlouvy může Uživatel odstoupit od Smlouvy zasláním e-mailu na adresu podpora@rf-hobby.cz, nebo zasláním písemného odstoupení na adresu sídla Poskytovatele, v takových případech musí Uživatel mimo jiné srozumitelně uvést, že odstupuje od Smlouvy a číslo objednávky.

4. V případě odstoupení od Smlouvy podle odst. 3 tohoto článku Smlouva od počátku ruší. Poskytovatel bezodkladně ukončí poskytování služby spojené s Digitálním obsahem Uživateli, případně Uživateli znepřístupní Digitální obsah.

5. V případě řádného odstoupení od smlouvy v souladu s těmito Podmínkami vrátí Poskytovatel peněžní prostředky přijaté od Uživatele prostřednictvím platební brány GoPay do čtrnácti dnů od doručení odstoupení, a to stejným způsobem, jakým je Poskytovatel od Uživatele přijal. V případě platby provedené přes SMS bude způsob vrácení peněžních prostředků domluven s Uživatelem individuálně.

IV. Práva z vadného plnění

1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy.

2. Pro uplatnění reklamace v případě vadného poskytnutí služby spojené s Digitálním obsahem nebo vady Digitálního obsahu může Uživatel uplatnit reklamaci zasláním e-mailu na adresu podpora@rf-hobby.cz, nebo zasláním písemného oznámení na adresu sídla Poskytovatele. Při uplatnění reklamace musí Uživatel mimo jiné srozumitelně uvést důvod reklamace a číslo objednávky.

3. Reklamaci lze uplatnit v případě, že se vada projeví v době dvaceti čtyř měsíců od dodání Digitálního obsahu nebo poskytnutí služby spojené s Digitálním obsahem (v případě pochybnosti je rozhodující datum zahájení poskytování služby).

4. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od jejího doručení Poskytovateli. O způsobu vyřízení reklamace bude Uživatel informován e-mailem na adresu uvedenou u jeho uživatelského účtu.

5. Za vadu se nepovažuje ukončení poskytování Digitálního obsahu nebo služby spojené s Digitálním obsahem v souladu s Podmínkami služby, zejména v případě, kdy jsou poskytovány po předem stanovené období nebo časové omezení vyplývá z jejich povahy nebo z Podmínek služby. Za vadu se rovněž nepovažuje, pokud Digitální obsah nebo služba spojená s Digitálním obsahem nemohou být zobrazeny nebo jinak použity na Koncovém zařízení z důvodu jejich nekompatibility s programovým vybavením Koncového zařízení nebo z důvodu ukončení podpory příslušného softwarového vybavení ze strany jeho poskytovatele nebo provozovatele.

V. Další práva a povinnosti smluvních stran

1. Uživatel nabývá licenci k Digitálnímu obsahu jeho zpřístupněním ze strany Poskytovatele v souladu s Podmínkami služby.

2. Poskytovatel je oprávněn k poskytování Digitálního obsahu na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Pokud je Uživatel spotřebitelem, může se pro mimosoudní řešení případného spotřebitelského sporu obrátit na Českou obchodní inspekci, internetová adresa adr.coi.cz.

VI. Osobní údaje a ukládání cookies

1. Při poskytování Digitálního obsahu zpracovává Poskytovatel osobní údaje Uživatele za podmínek uvedených v Informaci o ochraně osobních údajů, případně za podmínek uvedených v Podmínkách služby.

2. Uživatel bere na vědomí, že pro poskytnutí Digitálního obsahu může být nezbytné uložení tzv. cookies do jeho Koncového zařízení.

3. Údaje uvedené Uživatelem považuje Poskytovatel za správné.

VII. Marketingové akce

1. Marketingovými akcemi se rozumí nabídka a poskytnutí zvláštního plnění (dárky, slevy, nebo jiné benefity) Uživateli v souladu s pravidly příslušné marketingové akce. Marketingové akce se sestávají z:
a) zvláštního plnění poskytovaného pouze novým Uživatelům (nikoliv již existujícím Uživatelům) při uzavření Smlouvy na poskytnutí Digitálního obsahu příslušného titulu minimálně na dobu 1 (jednoho) roku a při zaplacení celkové ceny za Digitální obsah, není-li v pravidlech takové akce stanoveno jinak (dále jen "Dárek k Digitálnímu obsahu"),
b) jiného zvýhodněného plnění poskytovaného všem Uživatelům, není-li v pravidlech takové akce stanoveno jinak (dále jen "Výhody").
Společně jsou Dárky k Digitálnímu obsahu a Výhody označeny jako Marketingové akce.

2. Pravidla Marketingové akce jsou dostupná buď na příslušné Internetové stránce či v Aplikaci, které se Marketingová akce týká, nebo budou uvedena (a to i formou odkazu) v obchodním sdělení zaslaném konkrétnímu Uživateli nebo jiné osobě (v případě, že Poskytovatel je oprávněn ji takové obchodní sdělení poslat). Pravidla Marketingové akce musí určit mimo jiné podmínku, kterou je třeba splnit pro získání plnění, termín pro její splnění, poskytované plnění a případné vymezení okruhu osob, kterých se marketingová akce týká.

3. V rámci akce Dárek k Digitálnímu obsahu je jeden Uživatel v rámci jednoho svého účtu oprávněn objednat maximálně 1 x Digitální obsah téhož titulu. Uživatel nemůže využít akce Dárek k Digitálnímu obsahu, pokud již je Uživatelem Digitálního obsahu titulu, k němuž se daná akce váže (není-li v pravidlech takové akce stanoveno jinak), nebo během předcházejících tří měsíců byla ukončena Smlouva Uživatele z téhož účtu Uživatele. V takovém případě je Digitální obsah řádně objednán, avšak podmínky v rámci akce Dárek k Digitálnímu obsahu příslušného titulu se na něj nevztahují. V případě pochybností si Poskytovatel vyhrazuje právo rozhodnout, zda se jedná o nového Uživatele splňující nárok na poskytnutí Dárku k Digitálnímu obsahu, či nikoliv. Smlouvu uzavřenou, rozšířenou nebo prodlouženou v rámci akce Dárku k Digitálnímu obsahu nelze ukončit ze strany Uživatele před uplynutím doby, na kterou je uzavřena resp. prodloužena.

4. Marketingové akce jsou platné pouze pro území České republiky. Poskytovatel neposkytuje plnění v rámci Marketingových akcí (včetně slev) mimo území České republiky.

5. Povinnost Poskytovatele poskytnout plnění v rámci Marketingové akce zaniká v případě, kdy Uživatel poruší podmínky stanovené pro jeho poskytnutí v rámci konkrétní Marketingové akce.

6. V případě pochybností si Poskytovatel vyhrazuje právo rozhodnout, zda došlo k řádnému splnění podmínek pro získání plnění v rámci Marketingové akce.

7. Pokud je plněním v rámci Marketingové věc, je odesílána na adresu Uživatele (tj. na adresu Uživatele, kterou Poskytovatel oprávněně eviduje nebo kterou Poskytovateli Uživatel sdělil pro poskytnutí plnění). Plnění bude odesláno buď jako poštovní zásilka nebo kurýrní službou. Poskytovatel zasílá plnění zpravidla do 6ti týdnů od splnění podmínky pro jeho získání. Pokud se odeslané plnění vrátí z adresy pro doručení zpět Poskytovateli jako nedoručené, bude poskytnuto pouze na základě žádosti Uživatele, přičemž náklady spojené s opětovným doručením resp. poskytnutím může nést Uživatel.

8. V případě, že v rámci konkrétní Marketingové akce není již stanovené plnění k dispozici, vyhrazuje si Poskytovatel právo poskytnout Uživateli náhradní plnění ve srovnatelné hodnotě.

9. Plnění v rámci Marketingové akce není prodávaným zbožím, a proto není Poskytovatelem fakturováno. Poskytovatel neposkytuje žádnou záruku na toto plnění, s výjimkou případů, kdy je záruka výslovně Poskytovatelem uvedena. Při případné reklamaci plnění Poskytovatel vyžaduje původní obal, aby mohl identifikovat dodavatele plnění. Uživatel bere na vědomí, že vyřízení reklamace závisí na dodavateli plnění.

VIII. Ostatní ujednání

1. Veškerá oznámení mohou být Uživateli doručována na jeho elektronickou adresu.

2. Pokud Smlouva obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že Smlouva i právní vztahy z ní vyplývající se řídí českým právem s vyloučením kolizních norem podle zákona č. 91/2012 Sb. o mezinárodním právu soukromém, a že pro rozhodování sporů vyplývajících ze Smlouvy jsou příslušné soudy České republiky.

3. Je-li některé ustanovení těchto Podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatného nebo neúčinného ustanovení se použije taková platná právní úprava, jejíž smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností ustanovení není dotčena platnost těchto Podmínek.

4. Smlouva včetně Podmínek je archivována Poskytovatelem v elektronické podobě.

5. Poskytovatel je oprávněn měnit tyto Podmínky. Informaci o takovéto změně bude publikovat na Internetových stránkách nejpozději 14 dnů před nabytím účinnosti změny.

6. Smlouva a práva a povinnosti Poskytovatele a Uživatele vyplývající ze Smlouvy se řídí následujícími dokumenty v uvedeném pořadí:
a) Podmínky služby
b) tyto Podmínky
c) Podmínky pro užívání služby informační společnosti
d) platné právní předpisy
Dokumenty uvedené v tomto odstavci jsou vyhotoveny v českém jazyce.

7. Kontaktní e-mailová adresa: podpora@rf-hobby.cz

8. Toto znění Podmínek je účinné od 1. 5. 2020.

reklama
Zajímavosti
Šarmantní lady Curzonová: Paví róbu jí záviděly královny
Hovor v sále náhle umlkl. Příchozí zírají na ženu v originálních, zlatem vyšívaných šatech. Vzor připomíná páva. Vicekrálovna Indie Mary Curzonová má nejen vytříbený vkus, ale ctí i tradice. Ne náhodou se objevila v tak úžasné róbě na této oslavě. Peří páva má velký symbolický význam v indické kultuře, navíc se ples, na nějž lady Mary Curzonová (1870–1906) přišla […]
premium
Templáři mezi námi: Ideály rytířů přežily ve Skotsku
Když se řekne „templář“, většina lidí si vybaví bílé pláště s rudým křížem, středověké křížové výpravy nebo hořící hranici pod nohama velmistra Jacquese de Molay. Templáři však existují i dnes. Ne jako strážci svatého grálu v hollywoodských filmech, ale jako skutečné rytířské společenství s duchovním a morálním posláním. Někteří lidé spatřují v novodobých rytířských řádech […]
premium
Vítězného Jindřicha V. okradli lapkové
K zemi se snáší hustý déšť. Před vlhkem není úniku, znavení a hladoví Angličané se choulí chladem. Mluví šeptem, nebo mlčí. Král ostatně nařídil ticho. To je takové, že si nedaleko tábořící Francouzi chvílemi i myslí, že nepřítel utekl. Vstal za rozednění, nechal se obléct do zbroje a zúčastnil se mše. Anglický král Jindřich V. […]
František z Ditrichštejna: V Brně málem vyletěl z okna
Už při narození dostane František do vínku řadu vlastností tolik potřebných pro jeho pozdější závratnou kariéru – zejména nezdolnou pracovitost, výřečnost a štědrost. Navíc má dobré konexe. I díky nim se v pouhých 29 letech stane kardinálem a krátce nato i olomouckým biskupem. Jeho začátky v politické kariéře na Moravě jsou přitom poměrně trudné. „Byl tu docela […]
premium
Věda a vynálezy
3 nejstarší deskové hry: Bavili se při Člověče, nezlob se už faraoni?
Tutanchamon se zlobí, když mu jeho rádce Aj připomíná nesplněné vladařské povinnosti. Teď, když mu hra Senet tak pěkně jde, přece nemůže přestat. Jeho spoluhráče to ale moc nebaví. Nudí se, hrát s vládcem ovšem považuje za svoji povinnost.   Podle dnešních měřítek se Tutanchamon (vládl přibližně v letech 1332–1323 př. n. l.) sotva dožije […]
premium
Prskavkami Jakub I. oslavil svoje přežití
Pokouší se zkrotit oheň. Kallinikos z Heliopole pracuje na strašlivé zbrani, která má ničit nepřátelské lodě, a to i pod vodou! Jenže jeho experimenty se trochu zvrtnou. Místo speciální tekuté „bomby“ řecký architekt vynalezne prskající směs, ze které dnes mají radost děti i jejich rodiče.   S „výbušnou hlínou“ – směsí síry, ledku a dřevěného […]
Tajemný hrad Myšenec: Pyšnil se první vytápěnou podlahou v Čechách?
Těsně pod vrcholkem kopce v jihočeské vísce Myšenec je možné zahlédnout zbytky středověkého zdiva. Jde o ruiny místního hradu. Při pohledu na ně by dnes už málokdo řekl, že svého času šlo o dechberoucí reprezentativní sídlo, které mělo hostit důležitá domácí i mezistátní setkání. Tomu odpovídalo i jeho unikátní vybavení…   Pohledná a nesmírně činorodá […]
premium
Vytápění: Na hradech lidé žili v 10–15 °C
Ondol. Pod tímto kouzelně znějícím slovíčkem se skrývá zřejmě nejstarší systém vytápění na světě. Archeologické vykopávky ho odhalily na území dnešní Severní Koreje a je starý přibližně 7000 let. Starověk Aby ústřicím bylo teplo… Otrok rozpálí ohniště. Za chvíli se komorou line příjemné teplo. Průduchy vede do vedlejších prostor. Dutiny o výšce 80–100 centimetrů, v […]
Nenechte si ujít další zajímavé články
Black Friday se mění. Nastává čas na zážitky…
iluxus.cz
Black Friday se mění. Nastává čas na zážitky…
Nastává čas Black Friday, nejlepších dní slev. Ale jeho charakter se mění. Výzkumy agentur zabývajících se spotřebitelskými návyky dokazují, že touhu po hmotných věcech přetlačují nákupy zážitků. N
Sklo jako působivý architektonický materiál
rezidenceonline.cz
Sklo jako působivý architektonický materiál
Velkoplošné prvky ze živého transparentního materiálu stavbu osvěžují, propouštějí do jejího nitra spoustu světla, a tím zlepšují kvalitu vnitřního prostředí. Navíc významně ovlivňují vzhled budovy. Tak jako dřevo a kámen v konstrukčních řešeních zdařile zastupuje ocel, výplně z cihelného či jiného zdiva zase velmi působivě nahrazuje sklo. Jeho vizuálního benefitu v podobě zrcadlení oblohy i
Řeší problémy s penězi Obermaierové nový muž?
nasehvezdy.cz
Řeší problémy s penězi Obermaierové nový muž?
V životě hvězdy seriálu Ulice, Jaroslavy Obermaierové (79), se možná zablýskalo na lepší časy! Ze sousedství chalupy na Benešovsku, v níž herečka pobývá, se k nám donesla zpráva, že ji navštěvuje ja
Krev není voda! 5 slavných citátů, které chápeme špatně
epochaplus.cz
Krev není voda! 5 slavných citátů, které chápeme špatně
Všichni je známe, skoro všichni je někdy opakujeme, všichni jim rozumíme. Anebo si to alespoň myslíme! Občas se to trochu zamotá a slavné výroky si vykládáme poněkud jinak, než jak byly původně zamýšleny… PENÍZE JSOU KOŘENEM VŠEHO ZLA Peníze nekazí společnost jen dnes, je tomu už dávno. Dokonce natolik že o tom píše již Bible.
Guacamole pomazánka
tisicereceptu.cz
Guacamole pomazánka
Klasika je skvělá na každou party. Hodí se do mnoha pokrmů. Suroviny 2 zralá avokáda 1 cibule 1 pálivá chilli paprička 1 vyzrálé rajče 2 stroužky česneku 1 lžíce limetové šťávy hrstka nase
Advent v saské metropoli – Předvánoční Drážďany
epochanacestach.cz
Advent v saské metropoli – Předvánoční Drážďany
Toužíte po skutečné vánoční atmosféře? Vydejte se do Německa, kde mají adventní trhy dlouhou tradici a patří k těm nejpůvabnějším v Evropě. Ty nejbližší českým hranicím najdete v Drážďanech – začínají 26. 11. 2025 a potrvají do 24. 12. 2025. A stojí za to je zažít na vlastní kůži. S norimberským Christkindlesmarktem se drážďanské vánoční trhy
Teenagerka z doby kamenné si pochutnávala na žvýkačce z březové kůry
21stoleti.cz
Teenagerka z doby kamenné si pochutnávala na žvýkačce z březové kůry
Archeologům v Estonsku se podařilo objevit kus březového dehtu, který na sobě nesl otisky zubů a stopy slin, domnívají se proto, že byl využit jako žvýkačka, kterou před 10 500 let žvýkala dospívající
Podivná varování nemá člověk podceňovat
skutecnepribehy.cz
Podivná varování nemá člověk podceňovat
Maminka na pověry věřila a kladla mi na srdce, abych žádná varování osudu nepodceňovala. Její předpověď z rozházených fazolí se bohužel naplnila. Jako dítě školou povinné jsem byla poučena, že když přes cestu někomu přeběhne černá kočka, bude mít smůlu. Tomu se dalo zabránit tím, že se překříží prostředníček přes ukazováček, nejraději na obou rukou, a takto chráněný
Vydejte se za čerty v Evropě
nejsemsama.cz
Vydejte se za čerty v Evropě
Chcete se s vnoučaty na počest svatého Mikuláše pořádně bát mezi pekelnými bytostmi? Pro ten případ vám přinášíme přehled největších letošních čertovských průvodů. Najdete je nejen v jejich kolébce, rakouských Alpách, ale i v Německu nebo i u nás! Salzburg V rakouském Salzburgu se uskuteční hned několik tradičních průvodů alpských čertů, „krampusáků“.Strašidelné rohaté bytosti s ručně vyřezávanými dřevěnými maskami, srstí, hřívami a
Když je chuť na klasiku: Smažený sýr s kroketami zachrání večeři
panidomu.cz
Když je chuť na klasiku: Smažený sýr s kroketami zachrání večeři
Jsou momenty, kdy dostanete chuť na něco pořádného, poctivého a křupavého, takového, co vás přenese zpátky do dětství nebo do oblíbené restaurace, kam chodíte s rodinou a přáteli. Smažený sýr s kroketami je přesně ten typ jídla, které potěší každého. A co teprve, když ho máte hotový za pár minut a bez nepořádku v kuchyni?
Nevysvětlené světlo v trutnovském chrámu. Co o něm víme?
enigmaplus.cz
Nevysvětlené světlo v trutnovském chrámu. Co o něm víme?
Město Trutnov ve východních Čechách je plné záhad. Své tajemství si podržel i současný arciděkanský kostel Narození Panny Marie. Vypráví se totiž o tom, že v noci z jeho útrob vycházela silná záře. Mo
Jak umělá inteligence pomáhá hlídat uhlíkovou stopu ve firmách
epochalnisvet.cz
Jak umělá inteligence pomáhá hlídat uhlíkovou stopu ve firmách
Praha, 2. října 2025 – Snižování uhlíkové stopy s sebou nese také reporting. Do hry nově vstupuje umělá inteligence, která pomáhá firmám všech velikostí sledovat a řídit jejich dopad na životní prostředí. Díky chytrým algoritmům lze odhalit plýtvání energií, optimalizovat dopravu i produkci a zároveň ušetřit nemalé náklady. Od tabulek k datové analytice Sledování uhlíkové stopy
Provozovatel: RF HOBBY, s. r. o., Bohdalecká 6/1420, 101 00 Praha 10, IČO: 26155672, tel.: 420 281 090 611, e-mail: sekretariat@rf-hobby.cz